söndag, juli 03, 2011

Tid till att blogga? Det har inte jag men tänkte göra det ändå......

Var ju hur länge sen som helst som jag var här o bloggade men tänkte göra ett försök. Undra om nån vet var man kan hitta lite energi som bara försvinner uren så där för jämnan eftersom man har lite energislukande saker o ting efter en för jämnan har ju tyvärr lite svårt att göra mej av med de tingen utan att bli en elaking. I helgen är det ingen risk att man hinner bli osams med mannen iallafall inte för att vi är det så ofta iallafall men i helgen så sover han bara hemma i stort sett i Fredax var det Iron Maiden o igår var det Töreboda festivalen o idag har han redan fart iväg till Göteborg för att titta o lyssna på The Big Four vad det nu är vi delar ju inte riktigt musiksmak jag o min man. Vill egentligen åka en sväng till Sandhems marknad idag men jag vet inte riktigt om jag gör det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar