lördag, november 20, 2010

Härlig Fredag o kul Lördags städning!

Hade en helt fantastisk Fredagskväll var ju med världens bästa Anna på Ladies Night o tittade på den underbare Brolle vilken man!! ( hoppas inte min man läser detta) HI HI HI! Ja vi var iofs 9st till som var där i vårat gäng men men jag kan säga som så att vi var ju inte ensamma det var väl ca 4000 tjejer till som var där o vrålade o trånade. Idag så är det den bästa o roligaste städningen på hela året som gäller Advents städningen ja nu tycker nog en del att jag är lite knäppen men det tar jag jag säger som Måns Möller gjorde igår JAG ÄR SOM JAG ÄR! Tog mig just lite kaffe o satte mig här o pausade lite men nu är det städning igen som gäller jag är iofs en helg före som jag brukar göra denna städning men det är ju så att jag behöver va lite före i tiden eftersom det försvinner en vecka för mig när jag o Anna åker till Tenneriffa. Vi åker den 11/12 o kommer hem natten mellan 19:de o 20:de december åhhh va skönt det ska bli så då måste jag ju ligga lite före i tids schemat o planeringen.

1 kommentar:

  1. Jag hade också velat åkt på Ladies Night! Det vaerkar som alla var där utom jag :(
    Roligt me advent städ. Ska försöka mig på det en dag framöver också.
    Kram På DIG!!!

    SvaraRadera