lördag, november 06, 2010

Trött? nä inte jag inte!

Dagen idag har vi tillbringat i sporthallen stortjejerna hade SM idag o det var deras lag o P97 som var värdlag så då blir det ju så att vi som mammor o pappor får stå i kiosk o sitta i sekriteriat. Det gick tyvärr inte så bra för våra tjejer o inte för pojkarna heller men jag tror de haft roligt iallafall. Min lillasyster va så gullig att små trollen fick va en stund hos hennes tjejer o leka. Sen kom de till sista matchen o då hoppade min ena älskade systerdotter upp i mitt knä o gav mig en kram o viskade får jag sova hos dej o P inatt o det är klart hon fick så vi har en prinsessa som nattgäst inatt. Vi har även vårat ludna fyrbenta barnbarn som nattgäst o han o jag har varit på en kvällspromenad det var allt lite kyligt nu ska mannen o jag köra i säng de 2 som sitter kvar nere i soffan o sen ska vi slänga oss i soffan o titta på film! Idag är även en dag som jag tänker extra på mina nära o kära o älskade vänner som inte längre finns med mig här på jorden men som jag vet alltid finns i mitt hjärta o här nånstans runt om mig! Älskar er alla o saknar er så mitt hjärta gråter efter er o skulle vilja ha er här!

1 kommentar: