söndag, april 17, 2011

Försöker idag också å få inläggen att stanna kvar!

Igår försökte jag skriva flera gånger o inläggen bara försvann får se om det lyckas bättre idag. Igår var det städ dag på fotbollsplan o i klubbhuset så jag o ena stor tjejen o lillkillen var där å hjälpte till träffade goa M därnere o städade ihop med henne är alltid trevligare å va två o städa så man kan prata lite också.. Sen var vi uppe vid bastasjön o grillade korv med L o M o deras barn det var jätte mysigt. Såg lite hoppande fiskar i vattnet o fåglar o grodor. Sen var det bara hem o försöka ha lite städdag i trägårn här hemma också det arbetet ska fortsätta idag va det tänkt men då får jag allt städa själv så det blir la inte lika kul mannen o de stora barnen ska på innebandy avslutnings så det blir jag o små tjejerna här hemma kan ju alltid hoppas att vi kanske får nått oväntat kaffe besök mitt i vårt trägårds arbete. Ha en bra söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar