måndag, april 11, 2011

Helgerna går så fort varför?

Jaha å så hade den helgen också passerat med allt vad den innebar med att bli ett år äldre var ju i fredax det var dagen D. Skulle ju inte ha nått partaj nu det får vänta tills det blir varmare ute så vi kan slå upp partytältet jag o älskade A ska ju ha en fest ihop är det tänkt men vi hann knappt äta klart middan så dök svärmor o svärfar upp med en liten blomma o deras present fick jag ju redan när jag var på Tenneriffa. Sen när de var på väg ut genom dörren så kom lilla lilla syster med familj o mor o far. Fick en höna av dom de hade tänkt få tag i en riktig men det var ju inte det lättaste eftersom jag vill ha en värpklar höna. När de sedan var på g att åka hem så kom Mia o Lasse så det var fullt pådrag hela kvällen sånt är alltid jättekul när man inte har väntat sig det. Lördagen gick i slö dag hela dagen jag läste bok o mös hela dan o fick en tre rätters middag av min ena stor tjej det var underbart gott. Men sen började det tråkiga hosta snörvel o förkylning så hela söndagen tillbringade jag antingen i soffan eller i sängen med boken o hostan. Men jag fick allt serverat även då. Så hela helgen har faktiskt varit helt enkelt jätte skön o lugn o mysig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar