söndag, februari 07, 2010

Buggi buggi!

Ja idag är det ju söndag och det innebär buggdag för min del. Jag började min dag med en shake till frukost och en sallad till middag och jag avslutar även dagen med en shake jag är nöjd med mitt kalori intag idag och med tanke på att jag gick en rejäl promenad medans den ena stora tösen buggade och sedan buggade jag själv i två timmar så jag är även nöjd med motionen idag. I morron är det arbete som gäller har ju inte varit där på över en vecka har ju vabbat för en av trollen men nu har hon piggnat till så nu är det dagis i morron. Lillkillen kommer att stanna hemma för han har fått hosta o feber så det blir några dar i soffan för honom. Han klarar sig faktiskt ganska bra hemma själv eftersom mannen ligger här hemma o sover han är ju en sån som jobbar när vi andra sover och tvärtom. Näe nu ska jag hoppa in i duschen innan jag tänker krypa ner i sängen. Hoppas helgen varit bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar