torsdag, februari 25, 2010

En bra dag!

Känns som en ganska bra dag idag har haft migrän sedan i tisdagskväll men den var helt borta i morse när jag vaknade. I dag är det ju som sagt var torsdag och i torsdags förra veckan var jag på en föreläsning i tidaholm den höls av Dr Annika Dahlqvist o handlade om LCHF Low Colhydrats High Fett. Det var riktigt intressant men man funderar ju kan det va sant eller inte? Kan ju va värt att prova med tanke på att äta pulver som jag gjort den senaste tiden är ju inget kul om man säger så. Min svåger har ätit efter Skaldemans sätt att gå ner i vikt det är ju nått liknande som LCHF o han har faktiskt gått ner 5 kilo på 2 veckor det hela går ju ut på att man ska äta fett men då ska man äta det riktiga o nyttiga fettet man ska äta riktigt smör ha riktig grädde i maten men för att förstå behöver man läsa hans bok o det är vad jag gör just nu fast jag började äta efter hans sätt i måndags kväll o det känns lite avigt o konstigt men man vänjer säg väl jag ska ge det här en chans får vi se vad som händer. Efter jobbet idag skottade jag sedan gick jag o den ena stora tjejen bort med trollungarna till skriskobanan där var den andra stora tjejen så då smet jag iväg en liten stund för att sola. Ja jag vet att det är farligt med solarier men mitt exem blir så mycke bättre när det får lite sol nu när det är vinter o kallt ute. Nu blir det sängen o Boken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar