torsdag, februari 04, 2010

Första dagen!!!!!!!!!

Jaha då var första dagen på kuren gjord den började inte så roligt när jag ställde mig på herr våg som visade att jag gått upp 7 av de 17 kilona som jag gick ner förra året inte så kul att upptäcka men men det är bara att kämpa på jag rådfrågade även fröken måttband o det kändes med engång positivare det var samma siffror både här o där som sist när jag använde henne. 470 kcal på en dag i intag kan man tycka är j-t lite men jag har klarat dagen bra. Har även fått mig en promenad även att mannen sa att då blir det tantvarning när du ska ut o gå i det här väglaget. Nejdå svara jag, jag tar på mig de grova skorna så går det bra men shit va jag bedrog mig självklart hade han rätt 2 gånger i nerförs backe stod jag på näsa o som alltid när man gör sånt så är man snabbt uppe på benen o tittar sig omkring så att ingen såg en. Jag hade tur ingen i närheten. Jag har även varit o solat mitt exsem idag en stund hoppas på att det ska bli lite bättre då det brukar det bli i sol. Det var allt för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar