torsdag, december 09, 2010

Funderingar o nedräkning!

Jaha hur va det nu med flytande vätskor? Parfymen får man ha med sig den? El plockar de ur den? Har hunnit packa o packa ur resväskan 3 gånger redan nu är jag å g att packa den en 4:e gång jag får ju inte plats med allt jag vill ha med hur gör jag då? Nessesären måste jag ju ha trosor o bh mina salvor till exemet o ups jag hade ju en flaska med linsvätska också får jag ta med den? Usch vilka icke världsliga problem jag har men jag har ju inte varit utomlands nån gång.. jo förresten jag fixade ju en London resa till mannen när han fyllde 40 men det var ju bara ett par dar så det var inte så svårt o de hade ju samma väder som här då så det var inte så svårt. Men men det var som mannen sa det finns väl kläder där också. Ja det gör det ju iofs men då ska man ha med sig allt hem också o resväskan blir ju inte större på hemvägen. Ja ja jag har lite att fundera på............................

1 kommentar:

  1. Gör så här Mella, ta ut allt ur resväskan och ta bort 1/3-del. Man har ALLTID med sig för mycket! All vätska måste ner i resväskan. Kram och lycka till! Åkarfrun

    SvaraRadera