fredag, december 10, 2010

Kanske dax att krypa till sängs?

Ja det kan det kanske va men just nu känner jag mig inte det minsta trött även att klockan ringer 5.00 väntar på att mannen ska åka till Habo o hämta ena stor tjejen som har varit med dam U-laget i Öxabäck o spelat match min stora tjej gjorde Fagerhults första mål är så stolt även att de förlorade matchen men det är alltid kul när det går bra för barnen speciellt när de är utlånade till de äldre lagen. Min ena stor tjej som är den som visar mest tonårsfasoner är också den som inte tyckte så mycke om helt plötsligt att mamma ska åka bort det är lite komiskt det går inte en dag utan att vi är ihop oss om nått hon har inte alltid den bästa attityden men det är iallafall hon som är mest mammig när det gäller konstigt va? Tror att det som inte ligger i resväskan nu är nog heller inget jag kommer sakna så värst mycke. Lillkillen har varit på lucia med sin klass de är ju de äldsta på sin skola så då faller det på den klassen att hålla i luciatåget de är såååå fina. Har lejt en filmare som ska filma dom på måndag när de är på jobbet o lussar eftersom jag inte har möjlighet att se honom då. Näe det är kanske dax att försöka att krypa ner i sängen jag kan ju kanske läsa lite iallafall.

2 kommentarer:

  1. Ja, visst var de fina och duktiga ikväll! Och vad FINT din son sjunger!! Hälsa honom det. Jag tycker att han är jätteduktig. :-)

    kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag har sett att du tidigare tävlat om en Torky Deluxe. Nu har jag en julkalender i bloggen, och lucka 20 (som avslutas 21 dec) innehåller just en valfri Torky Deluxe med väska! Kanon va? :)
    Vill du vara med och tävla? det enda som krävs är en motivering, en kort sådan :)

    Vill du inte ha "reklam" så ber jag om ursäkt och ber dig bara att plocka bort kommentaren.

    Mvh Annika
    http://nilssonpettersson.blogg.se

    SvaraRadera