fredag, december 10, 2010

Skönt med vabb? Nej inte alltid!

Vabbar ju idag också med ena lill trollet ibland kan man ju känna att åh barnen blir sjuka i precis rätt läge t.ex lagom till jul när det finns så mycke man vill göra. Ja det hade varit skönt om det hade varit i vanliga fall kanske. Men just igår o idag hade det nog varit VÄLDIGT bra för mig å va på jobbet så hade jag inte haft resväskan framför näsan då hade det ju bara varit å slänga ner grejerna o åka! Ja ja jag vet att jag tjatar om min resa men det är valfritt o läsa jag bara måsteha nånstans o ventilera så då blir det här det är nog inte sista gången i dag el i kväll el inatt jag åker ju inte härifrån förrens kl. 6.30 i morron bitti så jag hinner nog med att tjata lite till om det här! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar