söndag, december 26, 2010

Ups vart tog tiden vägen!

Ja det kan man verkligen undra sdan jag sist skrev här har det hänt en hel del jag har varit en vecka på Tenneriffa hunnit jobba en vecka gjort allt iordning inför jul o Julafton har passerat o det är redan annandag jul det gick fort. Jag hade en helt underbar vecka på Tenneriffa Tack för helt underbart sällskap Thomas, Hanne O självklart min älskade underbara ANNA. Självklart tackar jag även min underbara familj för att ni gjorde det hela möjligt att jag fick åka iväg. Vi har solat o badat o ätit gott jag hann även med att läsa hela 9 st böcker så jag har verkligen slöat o slappat o haft det helt underbart. Borta bra men hemma bäst heter det o det är faktiskt så nu har vi firat en lugn o helt underbar jul också så idag är det bara den traditionella lutfisken hos mor o far kvar sen blir det 4 dar med jobb för mig medans min underbara familj får vara hemma o ha det skönt med julledighet. Jag får kanske sätta in lite kort från min resa men först måste mannen lägga in dom på datorn för det vet ni ju att jag inte är så haj på men men det kommer! Ha en riktigt GOD FORTSÄTTNING på JULEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar