söndag, februari 06, 2011

oj oj jo oj va helgerna går fort.................

Varför hinner man inte med allt man skulle vilja på helgerna förpå veckorna finns ju verkligen ingen tid. Jo jag skulle vilja att helgerna var lite längre så man hann att träffa alla människor som jag skulle vilja ha tid att umgås med. Igår var det ju innebandy nästan hela dagen men vi hann med att va hos mamma o pappa en stund på kvällen känner att det är alldeles för sällan får så dåligt samvete när jag inte hinner med att bara få va o umgås med nära o kära. Idag har vi hunnit med att va i kyrkan lillkillen har sjungit där o nu är det dax för maten sen är det bara att lasta in alla som ska med till buggen i eftermiddag o så har hela kvällen gått. Mannen sover en stund nu för han ska ju iväg till jobbet ikväll å när jag är iväg på buggen så blir det ju ingen vill så då får han passa på en stund nu. Jag älskar att bugga men det känns lite så där att det är söndagskvällen då vill jag egentligen bara va o göra iordning allt innför nästa vecka men det är ju bara att göra det tidigare under dagen för min bugg ger jag INTE upp det vill till nått väldigt för att jag ska ge upp den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar