tisdag, februari 08, 2011

Själv göra själv ha!

Varför plågar jag mig så här idag är ingen bra dag yr i huvet, ont imagen, tryck över öronen o darrig i hela kroppen känns som om jag skulle kunna trilla ihop när som helst har t.om varit på väg å svimma idag detta har aldrig hänt förrut när jag har gått upp på helfart. Snälla läs inte mer idag skriver jag bara för mig själv jag vet att det är en riktig klago sång idag. Jag vill ju bara gå ner o ha normal vikt. Jag vet att det finns dom som har det mycke värre med en massa sjukdommar o saker men det är ju det jag också vill undvika att få en massa följdsjukdommar för att jag är överviktig Förlåt men ibland får jag också tycka synd om mig självo beklaga mig det gör även andra ibland!

1 kommentar:

  1. Jag tycker du e tuff som kämpar så! Och gnälla får man =)
    Kram

    SvaraRadera