fredag, februari 25, 2011

Tiden går o går...............

Jag har ju inte skrivit på nästan hela månaden men det är väl som så det är. Så jag gör när jag inte riktigt är på humör jag gömmer mig gärna o om nån frågar så är allt sååååå bra så bra. Är ju inte riktigt den där personen som pratar om när jag inte riktigt är mig själv o ja jag vet att det finns personer som nu läser detta o jag vet att ni finns om jag vill prata men ni känner ju då även mig o jag är inte riktigt sån jag vill gärna stänga in mig o håller mig på min kant när jag är down men nu är det på g i rätt riktning sakta men säkert kommer jag uppåt. Jag låter mig faktiskt få va låg ibland det måste man det är nått jag faktiskt har lärt mig under åren JAG är låg ibland o JAG får va det. Ibland kan man ju faktiskt inte riktigt sätta ord på vad som inte är riktigt bra heller o då kan det ju faktiskt va bra å inte säga nått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar