onsdag, februari 02, 2011

Utmaningen!

Har fått en utmaning av Mamma Malin att svara på dessa frågor!


<3 HUR LÄNGE HAR DU BLOGGAT?
Här har jag bloggat sen Februari förra året innan det hade jag en blogg på zoomin.se

<3 HUR MÅNGA BLOGGAR ÅTERVÄNDER DU TILL REGELBUNDET?
Jag har 10 st som jag läser regelbundet.

<3 AV DE BLOGGAR DU LÄSER, HUR MÅNGA ÄR DAGBOKSBLOGGAR OCH HUR MÅNGA
ÄR ÄMNESBLOGGAR?
De är nog dagboksbloggar allihop faktiskt.

<3 TYCKER FOLK SOM KÄNNER DEJ ATT DU ÄR DEJ SJÄLV I DIN BLOGG?
Ja det tror jag nog faktiskt tror inte det är så många som läser min blogg av de jag känner
inte så många som vet att jag bloggar.

<3 HAR DU HITTAT EN GRÄNS FÖR HUR PRIVAT DU VILL VA I DIN BLOGG, ELLER
TÄNJS DEN GRÄNSEN HELA TIDEN?
Ja jag har nog hittat min gräns avslöjar inte alls allt lite saker är ju faktiskt ganska privat
o ska väl hållas till de närmsta.
<3 I VILKEN UTSTRÄCKNING BLOGGAR DU FÖR ATT FÅ BEKRÄFTELSE?
Jag bloggar mest för min egen skull för att kunna skriva av mig lite.

<3 HAR DU TRÄFFAT MÄNNISKOR IRL, EFTER ATT HA TRÄFFAT DEM VIA BLOGGEN?
Ja en har jag träffat irl Mima. Sen läser jag vänners bloggar som jag känner.

<3 TROR DU DET ÄR SKADLIGT FÖR VISS PERSONER ATT BLOGGA?
Ja det kan det säker va man kan ju inte lägga ut precis vad som helst eller skriva om vad
som helst.

<3 HUR SER BLOGGANDETS NACKDELAR UT FÖR DEJ?
Man får ju tänka sig för lite vad man skriver så inte det uppfattas fel. Det är ju lätt hänt att
vissa som läser tror att man alltid så fort man skriver nått syftar just på dem.

<3 TROR DU ATT DU FORTFARANDE BLOGGAR OM 2 ÅR?
Ja det tror jag nog att jag gör iallafall som det känns nu som sagt jag skriver ju mest för min
egen skull är ju inte så intressant att det är många som läser min blogg.

Som alltid med en utmaningska den skickas vidare.

Så jag utmanar Mia och Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar