lördag, april 17, 2010

Dålig bloggare!

Skriver ju inte här så ofta för tiden räcker inte till sen är jag ju ingen höjdare på det här att skriva. Har ju inte så intressanta saker att skriva om jag är ju bara en mamma i mina bästa år heter det va? Har ju faktiskt varit iväg i Huskvarna parken 2 gånger nu för att bugga och ja vad ska man säga om det jo första gången så spelade jag ju väldigt mycke panelhöna. Andra gången var ju förra Lördagen när Casanovas/Nova var där o spelade nonstop hela kvällen det var mycke roligare för då var jag INTE panelhöna jag hade uppmanat mig själv att jag KAN,SKA,VÅGAR dansa jag kan bugga jag vet men jag har väldigt svårt med det här med SJÄLVFÖRTROENDE det är mycke lättare att tänka att alla andra är så duktiga och jag så dålig. VARFÖR ska jag ha så j-a svårt med det här? Det är nått jag måste jobba med mycke man får berömma sig själv ska försöka göra detta minst en gång om dagen jag återkommer o berättar hur det går!

1 kommentar:

  1. Du kan ska och vågar allt du vill eller hur. Du är toppen som du är absolut inte någon dålig bloggare så det så!!!

    SvaraRadera