onsdag, april 07, 2010

Vab!

Fick ju va hemma igår för att ena trollungen hade feber på natten men under dagen i går hade hon ingen men vi stannade hemma i dag också så att hon varit feber fri ett dygn åtminstone. De fick va hemma på sin födelsedag men jag tror de tyckte att det va mysigt att gå här hemma för de stora har ju påsklov så de är hemma också. C o N va å fikade hos oss i går på förmiddan för hon vabbade också med N han hade ögon infektion men jag är inte rädd för det jag tror inte att det smittar riktigt så som de säger mina har aldrig haft det samtidigt eller ens efter varandra o som sagt jag har ju ett antal som skulle kunna få det. Igår kväll var farfar o farmor o mormor här o grattade trollungarna eftersom vi fick ställa in kalaset i söndags. Så de fick lite paket iallafall. Fodrade regnställ ( önskade av mamma) Jeansleggings, Kittymunkjackor,kitty tröjor med halvlånga leggings till. Hår band. o pengar egentligen inga roliga saker att få i present när man fyller år men mina barn älskar att få kläder det gör inte dom nått att det inte är en massa leksaker. T.om jag fick en födelsedags peng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar