tisdag, april 20, 2010

Trött!

Började morgonen med att faktiskt få äta frukost hemma, små trollen skulle va hos tandläkaren kl. 8.10. Så det var det ju ingen idè att skicka dom till dagis för en timma så hela familjen åt frukost ihop mitt i veckan. Det är väldigt ovanligt på det här stället det brukar bli endast på helgerna. Det var avsatt en hel timma till små trollen men de var så duktiga så vi var ute därifrån efter 20 minuter. Så jag var på jobbet redan 8.48. Slutade kl. 15.00 gick bort till dagis o hämtade trollen sen bar det av hem o ut i tvättstugan för att hänga tvätt o sätta igång en maskin till sen var det bara att in o byta om o iväg med små trollen till svärmor o svärfar medans jag o mannen skulle på utvecklings samtal med stor tjejerna. sedan bar det iväg till affären behövde kaffe för det var helt slut här hemma. Medans mannen lagade mat plockade jag ur diskmaskinen o i igen. Sen var jag även tvungen att lägga in en klädbeställning på Lingon och blåbär. Efter det var det dax att äta sen skulle små trollen i säng. Efter en stunds läxläsning med en av stro tjejerna o en kopp kaffe var det dax för lillkillen i säng även stor tjejerna kröp ner i sina o nu sitter jag här o känner att nu har luften gått ur mig totalt. Intensiv dag idag o blir en lika dan i morron då är det mannens tur att åka till tandläkaren o jag till optiker så det blir väl inte så mycke gjort här hemm ai morron heller men men det gör inget............Ska jag sova el titta på desperate housewifes? Det är frågan?

2 kommentarer:

  1. Oj oj, jag FÖRSTÅR om du är trött!! Jag blev lite trött bara av att läsa om din dag! ;-)

    Jodå, den stora kudden finns kvar! Tror du behöver den att vila på! Hihi! ;-) Nä men är du intresserad så tjoa till. Den går bra att hämta här eller så är ju vi i Brandstorp titt som tätt och kör förbi er.

    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Slappa bara, det är du värd!!!!!Kram

    SvaraRadera