måndag, april 19, 2010

Snäll?

Är jag snäll eller är jag snäll? Näe det är jag ju inte enbart jag tycker ju det är så himla kul också faktiskt nu undrar ni vad jag menar jo det var så att en kompis kom till mig på jobbet o undrade om jag kunde tänka mig att va i hennes butik en stund för hon skulle till läkaren. Självklart svarade jag ja även att jag har tusen saker att göra men det som inte blir gjort idag kan jag göra i morron. Ska åka med lillkillen o spela fotboll efter at jag har varit här i butiken. Ibland får jag frågan hur orkar du? Ni är ju aldrig hemma är det inte innebandy så är det fotboll. Men jag anser att vi gör ju det här för barnen mannen tränar både stor tjejerna o lillkillen i innebandy men hade han inte gjort det har jag fått höra så skulle ni ju hinna att umgås med folk o greja i ert hem o trädgård men tänker jag då vi gör ju det här för våra barn jag har inte skaffat dom för att inte engagera mig i dem. Att vi inte hinner umgås med folk på veckorna är ju inte underligt när man sluat jobbet så är det middag o träningar eller läxläsning det är klart jag gör det här för mina barn. Vi umgås ju iallafall med våra barn en del de bara skickar iväg dem påträningar o åker där ifrån men vi visar ju att vi är intresserade av vad de gör eller? Gör vi inte det?

1 kommentar: