söndag, april 25, 2010

Lite sliten!

Ja jag känner mig lite sliten idag var ju som sagt var o buggade i går kväll i Habo sporthall till Gamblers o som en vän sa spelar inte så stor roll vem som spelar bara jag får dans o visst fick jag dansa kanske inte riktigt så mycke som jag egentligen hade velat men men det är ju bara mitt eget fel jag gick tillbaka lite i gamla spår vågade inte riktigt bjuda upp själv. Jag jobbar på detta det ska bli bättre. Idag har vi äntligen haft kalas för små trollen det blev grillad korv o glass ute i trädgården det är ju så underbart väder idag. Men nu känner jag att jag ska nog bara gå o göra lite kvällsmat till barnen o sedan försöka sjunka ner i soffan o slöa en sväng sen får det bli tidigt i säng det är ju tyvärr slut på helgen.

1 kommentar:

  1. Men du... du som dansar så bra och som e en sådan härlig människa, varför tvekar du över dig själv? Jag vet av egen erfarenhet att det är lätt att göra det! Men.. livet blir så mycket roligare om man bestämmer sig för att jag kan och JAG vill och att man faktiskt tillåter sig att vara lite ego. Du e bra och du får va bra! Nu tar vi fram lite jäklar anamma och skrapar fram lite mod.. nästa gång så ska vi va drottningar på dansgolvet! Sikta högt!! Kram!

    SvaraRadera