söndag, maj 02, 2010

Blir det eller blir det inte? Det är frågan?

Och vad är då frågan? Jo kommer jag att vabba i morron eller inte? Båda trollungarna hostar som bare den så vi får väl se hur natten blir. I går var jag o några av mina jobbarkompisar hos en annan av våra jobbarkompisar på 30-års fest det var jätte trevligt men om än något kallt vi var ute i partytält o jag kan berätta att +4 grader inte är så varmt men kul hade vi. Tack T för festen. I dag har min älskade underbare A och hennes barn varit hemma hos oss det är helt enkelt helt underbart när de kommer så att jag får rå om dom lite. Så dagen har varit jättebra för solen har ju lyst hela dagen också. Känner att jag nog är lite danssugen redan faktiskt men jag ska inte dansa än på ett tag så jag får väl ta o dansa med lillkillen en sväng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar