onsdag, maj 05, 2010

Passar på!

Det gäller att passa på när man ändå går hemma med sjuka barn då hoppas jag varje gång jag vabbar att nu ska jag nog få tomt i tvättstugan. Undra om jag ska klara det denna gången kan hända faktiskt idag är bara ena lilltrollet hemma med feber o hosta det andra lilla trollet har piggnat till så hon hade sååååå tråkigt hemma med oss igår ingen som ville leka o gå ut fick hon göra själv å det var tråkigt så nu hoppade hon ur sängen i morse o var överlycklig för att hon skulle få gå till dagis. Lill trollet som är hemma bara ligger i soffan o tittar på tv o sover om vart annat. Så jag ska gå å ta hand om tvätten.

1 kommentar:

  1. Jag vr jättenöjd i söndags, då var det tomt i tvättkorgen men nu e den på väg att bli full igen!
    Ha en bra dag bland tvätten!
    Kram Malin

    SvaraRadera