lördag, maj 01, 2010

en vecka!

Oj va fort veckorna går hinner inte med nått känns det som men vad spelar det för roll det jag inte gör idag kan jag göra imorron. Ikväll har vi varit hos M o F och firat valborg fast i år gjorde vi ingenting vi har bara varit o suttit o pratat hela kvällen. Gu va gott det va längesedan vi hade tid att umgås med dom antingen har vi haft sjuka barn eller så har det varit innebandy både hos oss o dom men i kväll fick vi äntligen ihop det hela. Näe egentligen skull ejag väl inte sitta här heller jag borde gå till sängs med tanke på att syster yster dyker upp kl.7.00 o ska lämna av Camaro här. Vi ska va hundvakt imorron jag ska se om jag tål honom eller inte jag vet ju att jag inte tål deras store Triton men det kan ju va bra o ta reda på om jag kanske kan tåla den lille han har ju inget under hår vi får väl se imorron. Kramiz o go natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar