onsdag, maj 19, 2010

Rik i hjärtat!

Man har vänner o bekanta ganska så många men så har man ju de där riktigt riktigt älskade vännerna som man har närmast hjärtat och när man är så här gammal så tror man ( iallafall jag) kanske inte att man kan få nån mer sån riktigt riktigt älskad vän som jag förstår och som förstår mig som passar ihop med mig så där riktigt riktigt bra men det är faktiskt så att jag har hittat en sån riktigt riktigt älskade vän Tack älskade C för att jag har fått lära känna dej du har fått en stor plats i mitt hjärta!

1 kommentar:

  1. Men åhh.... nu blir jag ju alldeles knopprig på armarna!! Jag är glad att du vill vara en del av mitt liv ( för jag hoppas att det är mej du skriver om!!!) Längar tills vi kan utbyta lite mer kloka ord med varandra! Ser fram emot att få bli "gammal" med dej! Kraaaaam!

    SvaraRadera