måndag, maj 03, 2010

Så här blev det!

Ja duå blev det ju så att jag fick stanna hemma o vabba idag har haft 3 st i dubbelsängen jämnte mig som har hostat o snörvlat hela natten inte nog med det så har det inte behövts något täcke för alla tre har feber så de allstrar en himla massa värme. Så sovit har det inte blivit så mycke av men men sova kan jag göra när jag blir gammal. De tre stora har UFA-dag idag o i morron så de skulle ju varit hemma ändå så egentligen skulle jag kanske kunnat gå o jobbat men jag känner att man kan ju inte lasta de två stora tjejerna med för mycke som t.ex sjuka små systrar. Jag får väl göra det bästa av att jag är hemma idag får kanske tom i tvättstugan för en gång skull vem vet? Vill gratulera L och P till den nyfödda lilla dottern. GRATTIS! Näe nu var kaffet urdruckit så nu kanske jag skulle ta å gå en sväng ut i tvättstugan å slänga in en omgång tvätt behöver ju mata mina djur också o kolla om Irenè har lagt nått mer ägg vi fick årets första igår o det är jättekul när hon väl kommer igång o värper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar