söndag, mars 06, 2011

Helg o underbar sol!

Ja helg är det o underbar sol sitter här o skriver i datarummet o solen skiner in genom fönstret o värmer min arm det känns underbart det har varit en hektisk helg o inga sovmorgnar igår va jag i Mullsjö på Björkhaga mellan 8.00-16.00. Vi hade en sammankomst med FHIB om klubbens framtid o mannen var även med för det var lite annat folk än bara styrelsen som var med bjudna vi ska utforma var klubben är om 5 år ca. Var en väldigt bra dag nackdelen var väl att man satt inne hela dagen när solen sken så vackert utanför fönstret. De stora tjejerna var så duktiga de hade hand om sina små syskon hela dagen medans vi var iväg har såååå duktiga tjejer. Lillkillen hade innebandy match under dagen igår så den hade vi fått ordna med farfar att han hämtade lillkillen o körde ut honom till. Har ju inte bara duktiga barn har ju även helt fantastiska svärföräldrar o föräldrar som alltid ställer upp. Känner mig väldigt rik om inte på pengar så på underbar familj o vänner då behöver man inte va rik på pengar. I dag är det stor tjejerna som har match i Lidköping så det blev ju ingen sovmorron idag heller de hade samling redan 7.20 så det var bara att gå upp o skicka iväg dom. Morronen blev inte riktigt som mannen tänkt sig heller jag fick låta mannen ta bilen för det fattades körare till matchen o det var ju inte riktigt vad vi tänkt oss eftersom våran WW inte är riktigt frisk vet inte riktigt vad felet är så just nu har vi ju bara en bil som jag hade behövt idag eftersom lillkillen ska va sargvakt ute i Habo på damernas match men jag får väl försöka ordna det om en stund när klockan blivit lite mer. Senare ikväll är det bugg med årsmöte så det är full rulle hade tänkt att försöka få lite ordning här hemma med men men det är det ju ingen som tar ifrån en. Jag ska iallafall ut i solen idag! Det är nått jag bara ska. Här kommer en bild från min vecka på Teneriffa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar