söndag, mars 20, 2011

Bläsch......................

Igår var hela familjen nästan o mannens sida i Skövde o badade nästan hela dagen sedan blev det myskväll hos farmor o farfar! Idag har det varit lite måsten på förmiddan sedan bar det iväg ut på A-lags matsch mannen fick äran att prova på att fota under match det var ju även dragning på billotterna som klubben haft men jag fick så klart inte med mig nån bil hem. Hade jag iofs inte räknat med heller. Sedan for mannen o hämtade småtrollen o de for hem jag stannade kvar o buggade i en timme ca sen for jag hem med. Men det var mindre kul att kaomma hem. När jag kommer innanför dörren så får jag besked om att ena lill trollet har kräkts nej nej nej o åter nej. Det är bara det att nu har jag precis landat på baken en stund efter att ha duschat 2 små troll skuray två sängar med lakan o allt vad det innebär ja jag har t.om skurat rullgardin golv o väggar mindre kul men nu sover båda två iallafall så jag tänkte försöka smita in i duschen o sen se om ja kan få lite sömn iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar