lördag, mars 26, 2011

Pigga o allerta!

Ja det verkar det som att vi nu faktiskt är helt o hållet. Peppar peppar ta i trä! Idag skiner solen o jag har faktiskt fått lite städ lust för efter 2 veckor med diverse sjukdommar så känns det inte riktigt som om jag bor i detta hem så här illa brukar det faktiskt inte va hos mig men nu är det faktiskt kaos o dammråttorna jagar oss runt i huset men jag har faktiskt tänkt att jaga ut dom ur mitt hus för det är faktiskt mitt inte dammråttornas. Små trollen ska på kalas också idag o jag hade en liten fundering på om jag skulle hinna med o se åtminstone en av stor tjejernas matcher idag men de spelar ju inte sin sista förräns 21.40 så den ska jag nog hinna med ha nu en underbar dag i solen!

1 kommentar:

  1. Härligt att hela familjen är frisk igen, hoppas ni får en trevlig helg!

    SvaraRadera