söndag, mars 27, 2011

Sol idag igen underbart o fortsatt städning!

Ja solen tänker visst förgylla vår dag idag också o jag ska fortsätta städningen jag påbörjade igår den blev inte klar på något sätt så drar man konstigt nog igång med mycke mer saker än vad som var tänkt från början men det blir bra när det är klart ska hämta mina nya vardagsrums gardiner hos mamma ikväll sen när jag ska bugga så att jag kan sätta upp dom imorron efter jobbet. Känns att klockan bara är 8.00 faktiskt har ju varit uppe en bra stund redan små trollen är ju inga små barn som sover länge precis. Blev tyvärr ingen innebandy för min del igår men det gick ganska bra för dom iallafall men inte så bra som de ville själva det blir Bfinal idag istället för Afinal men de är jätte duktiga alla tjejerna i laget. Hoppas på bra plats i Bfinalen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar