söndag, mars 13, 2011

Helgerna kommer o helgerna går!

Ja det gör de verkligen men iofs så går veckorna fort också igår var det en något intensiv dag det var innebandy för hela slanten under första delen av dagen sen var det 40-års kalas Grattis svågern Claes i efterskott här iallafall grattade ju honom igår också. Sen var det dax vid 20.30 tiden att åka hem o lägga små trollen de var ganska trötta efter att ha varit vakna sen 6 på morronen o sen varit i sporthallen hela dan o fart runt som yrväder. Även de stora var trötta i fredax var det ju nattbandy till sent på natten o föräldravandring för mig. Igår hade de sin sista seriematch så det är ju inte konstigt att de var lite möra sen ville de ju hem o titta på mello efter att de var slut gick hela bunten o la sig för att sova o jag åkte till Habo för att föräldravandra igen. Blir likadant nästa helg med föräldravandring. I dag blir det till att försöka hinna med allt som inte hunnits med under veckan o helgen sen i kväll bär det av till buggen. Ska faktiskt bli skönt nu när innebandy säsongen är över seriespelen är ju över o det är bara en helg kvar för tjejerna när de spelar fairplay o lillkillen har bara Nyhemscupen kvar sen är det över. För den här gången alltså.

1 kommentar:

  1. Jag är så imponerad av allt som du hinner och orkar med! Själv känner jag mig mest trött, trött, trött... och är glad om jag gör EN av alla de saker jag planerat under dagen! ;-) Men det är väl senaste tiden av barnens sjukdomar + min egen sjukdom som gör att det är så här antar jag. Usch, är så less på det! Önskar att det fanns ett vitaminpiller som gjorde att man vips kände sig fylld med energi och som en ny människa!

    Vet du förresten när Newbody-leveransen kommer?! :-) Eller de kanske redan har kommit? Adam har varit hemma från skolan en hel vecka för han har varit sjuk, men nu är han frisk igen!

    kram Linda

    SvaraRadera