lördag, oktober 02, 2010

Bju på sig själv eller?

Ja det sägs ju att man ska bju på sig själv o det kan man nog säga att jag har gjort idag. jag skulle ju som sagt var ta en morgon promenad o gjorde så också upp i skogen gick jag tänkte ta en riktigt lång skogspromenad solen sken o det var underbart men mitt uppe i skogen vad händer jo självklart blir jag kissnödig ja ja nöden har ingen lag så jag tittar mig omkring o hittar ett ställe som ser bra ut rätt ut i skogen gick jag tittade mig runt lite grann näe ingen här ner med byxorna o gör det jag skulle upp med byxorna igen o vänder mig om o ska gå ut på skogsvägen igen o vad ser jag då jo på andra sidan skogsvägen sitter en jägare små skrattande. Hade det funnits ett hål i marken hade jag gärna sjunkit ner där men jag spatserade snabbt iväg alldeles illröd i ansiktet. Fy vad jag kände mig dum men som sagt man ska ju bju på sej själv jag får väl hoppas att den jägaren inte kände igen mig men jag vet ju vem han är så risken är väl ganska stor att han kanse såg vem jag var. Så gissa vad jägarna i Fagerhult kommer skratta åt när de sitter i skogen hädan efter.

1 kommentar:

  1. Hi hi! Ja i skogen tror man ju att man oftast är själv! Nästa gång tror jag att du håller dig till du kommer hem =)
    Kram

    SvaraRadera