tisdag, oktober 05, 2010

Vabb igen!

Ja nu är jag ju hemma idag igen nu bytte jag o mannen tillbaka till mig för nu har han piggnat till o då är det bättre för oss att han jobbar o jag vabbar för jag är ju den aom får va vaken o upp o ner i sängen på nätterna även att det är han som vabbar för han vaknar helt enkelt inte o jag vaknar ju o de bara vänder sig om i sina sängar så jag får ju inte så mycke sömn när barnen är sjuka o han nu vabbar så det blir jag som gördet i den här familjen vi tycker det fungerar bäst här. Sitter just nu med färg i håret som jag har haft hemma lääänge men har inte riktigt vågat jag brukar ju ha svart men nu har jag hällt i röd/svart så det blir en överaskning hur det blir men som tur är kan man ju alltid färga över med svart om det inte blir bra o jag trivs. Vi får väl se hur det blir om en stund.

1 kommentar:

  1. Åhh... vad spännande med röd/svart..ser fram emot att träffa dej å din hårfärg!

    SvaraRadera