torsdag, oktober 07, 2010

Så lätt?

Varför ska det va så lätt att fastna här vid datorn när det faktiskt finns en massa annat roligt att göra jag kan för stå att man fastnar när man har en massa tråkigt att göra men det finns nått konstigt klister i baken när man väl satt sig här framför. Vabbar ju än nu har jag båda små trollen hemma med feber o förkylning. Ikväll ska jag på viktmöte o då ska jag ha min målbild klar men det är ju så svårt att bestämma att då o då ska jag väga si o så mycke o sen ska man gärna ha en bild på sig när man vägde så mycke men jag har letat o letat o kommit på att det finns inte många bilder på mig. Man kan även ha ett gammalt plagg som målbild som man vill komma i men jag kan inte påstå att det finns några plagg här hemma som är ca 25 år gamla för det är nog faktiskt så länge sen som jag vägde det som jag har som mål. Funderar lite på om det kanske räcker att jag har bestämt att den 8/4- 2011 ska jag väga 70 kilo? Ja det får helt enkelt räcka. Tror jag att jag kan klara det då? JA det tror jag det är bara 18 kilo dit jag har ju faktiskt klarat att gå ner 29 kilo iofs på 1 år o 4 månader men det är ju iallafall 6 månader dit. Förresten jag inte bara tror att jag ska klara det. DET ÄR KLART ATT JAG FIXAR DET 8/4-2011 VÄGER JAG 70 KIlO PUNKT SLUT!

1 kommentar: