söndag, oktober 03, 2010

Varför går helgerna så fort?

Ja varför är det så kan det va så att man även har fullt upp därför känns det som om man skulle kunna va ledig mycke längre. Idag var det ett kyrkobesök som gällde kl. 9.30 eftersom mina stora tjejer ska konfirmera sig till nästa höst så det kommer nog bli en hel del kyrkobesök förutom mina egna som är när jag sjunger med kören. Innan vi åkte till kyrkan fick familjen o vännen o hennes töser frukost de fick ny bakade scones o kokta ägg o kaffe o allt som hör en mysig helg frukost till för på veckorna hinner man ju inte med det. Nu är det middag till familjen som gäller sen ut på minimässa i Blåsalen efter det så ska ena stor tjejen bugga vid 17.00 jag buggar ju inte förräns kl. 19.20 så jag har lite tid att slå ihjäl där men jag har tänkt att gå Habo runt innan min bugg så har jag även fått min promenad idag. Har ett lilltroll med feber o ögoninflammation, hostar o fräser gör hon också hon hinner inte vara frisk mer äns ett par dar sen får hon nått igen vet inte riktigt vad jag ska göra med min lilla tjej. Vi får väl se om jag blir hemma denna veckan el om det blir mannen han har ju varit hemma veckan som gick med lillkillen o även varit väldigt risig själv så vi får väl se vad han bestämmer sig för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar