lördag, oktober 09, 2010

Inte alltid som man tänkt sig!

Jag hade ju tänkt att jag skulle ut till Habo o titta på stortjejernas match o gjorde så också sen när lillkillen skulle va sargvakt så tänkte jag ta små trollen o åka o umgås lite med vänner el mor o far men det var ingen hemma så vi fick åka hem men det var ju iofs inte så dumt det heller för jag hann både leka med snabeldraken o tvättmaskinen sen hann jag även med att leka med mammas rånjärn som jag fick låna av henne så jag bakade lite gorån som jag kan ta med till svärmor för nu är det dax att åka dit på middag ja iofs så är det ju bara de andra i familjen som ska äta jag tar med mig min shake o dricker. Det var jätte roligt o komma in i sporthallen i dag jag fick sån underbar respons för min viktned gång o massa kramar o kan ni tänka er jag har lärt mig säga tack så mycke när jag får komplimanger o inte säga en massa bortförklaringar det går framåt både på det en andra sättet! Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar