tisdag, oktober 12, 2010

Har en gnäll dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Behöver verkligen inte läsas det är bara jag som svammlar har en mindre bra dag! Eller gnäll o gnäll jag vet inte om jag kanske skulle säga funderar dag istället. Gör ingenting om ingen läser detta idag så kan jag bara skriva av mig har ont i halsen, feber o fryser jaha så va det min tur då efter alla andra sjuklingar de senaste veckorna men jag har varken tid eller lust att va sjuk för jag behöver mina promenader annars börjar jag ju också fundera på det här med min viktreducering vilket jävla dumt ord. Ursäkta men jag är inte riktigt mig själv idag tårarna hänger utanför o funderingarna är många. Jag är JÄTTEGLAD att jag har fixat dessa veckor med shaker men funderar ändå på om det är så här man ska leva det är det ju inte man ska ju äta mat mat är gott. Varför har jag låtit det bli så här? Så jag måste göra sånna här drastiska saker. Det går jättebra att gå på shakerna men just idag är det en pissdag men det måste man säkert ha det också för att se frammåt o hoppas på en bättre dag i morron. Alla har väl dagar som inte är jättebra jämnt. Egentligen mår jag jättebra av att ha fått gå ner så många kilo i i vikt jag mår faktiskt bra men ibland hänger nog inte huvet med riktigt så det är väl där felet är jag tycker verkligen inteni ska bry er om det jag skrivit idag det blir bättre o det finns alltid som som har det tusen gånger värre jag bara gnäller ju lite strunt i det här!

2 kommentarer:

  1. Det är tillåtet att ha skitdagar ibland!

    SvaraRadera
  2. Japp!! Idag tar vi en skit dag...å så tar vi nya tag i morgon! Kom igen nu! Du e fantastisk å du fixar detta galant! Heja heja!

    SvaraRadera