onsdag, januari 05, 2011

Åh va glad man blir.................NOT!

Glad är inget man blir när man ligger o sover o telefonen ringer om snubblar upp o kan knappt fatta att det var telefonen som ringde men man svara o då är det mannen glad i hågen NOT de håller på å pumpar luftmadrasser i Göteborg NYA luftmadrasse o den ena läcker som ett såll Jaha svarar jag då får ni väl köpa en ny i morron. Men tänker gör jag nått helt annat ( Vad i hela friden ska jag göra åt det jag är i Fagerhult o ni i Göteborg o inte nog med det så är för sjutton klockan över 23) Nu skrev jag nog iofs lite snällare än jag tänkte o jag tänkte nog ganska högt också i min ensamhet vilken tur att inte små trollen o lillkillen vaknade!

2 kommentarer:

  1. Hahaha du är för rolig..Ja o va sjutton kan du göra 18 mil bort?=)Männen kan va så lustigt roliga ibland,men ack så underbara....

    SvaraRadera