söndag, januari 23, 2011

Önskas köpa: Lite självförtroende!

Ja det skulle jag behöva idag har den älskade buggen satt igång ÅH VA KUL det är jag bara älskar att bugga men OJ va konditionen had egått ner över julen. Jag har ju som sagt var anmält mig till både 3:an o 4:an ojdå 4:an var kanske lite för avancerat för mig jag är ju inte så duktig o har ju inte riktigt den kondisen o alla andra har ju buggat i massor av år o de är ju sååå duktiga! Men jag har iallafall buggat i 2 timmar i streck men nu är jag trött i både huvet o i benen så nu har jag bar duschat o nu blir det sängen för jag orkar snart inte hålla ögonen öppna.

1 kommentar:

  1. Hej!

    Tack själv! =) Kul att träffas!
    Tur att inte herrn gick vilse i skogen! =)
    Nu är vi hemma på ön igen.

    Stor kram!/Mima

    SvaraRadera