söndag, januari 02, 2011

Nytt år, Nya utmaningar.....

Eller ska man kanske säga samma utmaning i år ska ju faktiskt fortsätta min viktreduseringsresa som jag påbörjade förra året. Jag tar det faktiskt ganska piano för jag har ju tänkt att jag ska stanna kvar sedan på min målvikt så det får ta den tid det tar. 2011 hoppas jag verkligen blir ett bra år jag hoppas de kommer på ett botemedel för cancer. Jag hoppas Linda ska få må mycke bättre än vad hon gör. ( hoppas ju självklart att hon skulle få bli helt frisk men jag menar att hon åtminstone ska slippa alla andra följdsaker hon drabbas av ). Har ju ledigt hela den kommande veckan o på onsdag åker mannen o stor tjejerna till Göteborg för att spela innebandy o jag o lillkillen o små trollen ska hitta på lite egna små saker. Nyårsafton var jätte trevlig med de gamla vanliga vännerna o några ny tillkomna. Vill ju även gratta min älskade kusin o min fina vän som förlovade sig på nyårsaftonen. Grattis Lasse O Mia.
Går dagen var väldigt slö men det tyckte jag att jag kunde få unna mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar