torsdag, januari 06, 2011

Mer snö.....................

Har det ju då kommit under natten o morgonen o ja vi har en snöslunga men då kommer vi till ett litet problem mannen är ju inte hemma o mannen glömde instruera frun om hur man gör med detta vidunder så det får väl bli skottning på det gamla goda viset in my ass näe glöm det. Det heter ju alltid bra karl rer sig själv ha ha ha det ska jag bevisa att det gör en bra kvinna också det är väl bara å gå ut o försöka få igång vidundret det måste väl va det svåraste eller? Sen kan det väl inte va så himla svårt att köra jag har ju faktiskt körkort på bil iallafall. Får göra ett försök. Kanske va det en baktanke från mannen att inte visa mig då trodde han nog att jag skulle låta bli den ha tji va han bedrog sig. Ska ju sjunga i G:A kyrka ikväll å då hade jag tänkt mig att ta med mig små trollen o lillkillen men det är nog så att jag får ringa kära mor o höra om hon möjligt vis vill rycka in o ha vildarna för det blir nog lite för många timmar i kyrkan vi ska börja öva kl.17.30 sen börjar inte konserten förräns kl.19.00 o är väl slut ca 21.00 det blir nog lite för många timmar för de där att sitta still.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar