torsdag, januari 20, 2011

Funderingar!

Sitter här framför datorn istället för som det var tänkt hoppa in i duschen. Sitter o funderar på hur jag ska lära mig min lilla blogg t.ex att länka till andra sidor o att få en roligare bakgrund är ju inte så där haj på det där men jag får väl sätta migo exprimentera lite alla andra har ju en massa roliga saker på sina bloggar det vill jag ha också. Jag får väl läsa igenom hur man gör men det står ju på engelska så det blir inte så himla lätt är ju inte någon jättehaj människa på engelska även at man kan så man klarar sig men men jag får väl försöka. Längtar onekligen tillbaka till Tenneriffa jag lovade ju lite bilder där ifrån ska försöka få in det.

2 kommentarer:

  1. Du kan få komma hit på en blogg kurs om du vill=)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Inresserad av att länka? Hör av dig i så fall!

    SvaraRadera