torsdag, januari 06, 2011

Laddar!!!!

Ja det gör jag inför kvällens konsert i G:A kyrka kl.19.00. Har ju letat efter en röd scarfs för vi ska ha svart/vita kläder o nått rött ikväll men i min gaderob finns ju inte såååå mycke färg. Nu har jag iallafall målat naglarna röda så att jag har nått rött iallafall ska svänga in på Per o Lisa i Habo när jag lämnar barnen hos mor o far fick nämligen ett tips av Marina att de hade det där innan jul iallafall så jag hoppas att de har det kvar nu med. Hoppas att det blir lyckat ikväll o att det låter bra nu har vi ju iofs en annan pianist ikväll den andre står framför o viftar så det kan säkert bli lyckat!

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Har nu en auktion på bloggen i förmån för UNICEF. Kika gärna in och lägg ett bud!

    SvaraRadera
  2. Grattis till det vinnande budet i auktionen på min blogg. Ditt vinnande bud blev 360 kronor. Sätt in pengarna genom betalkort på cancerfondens hemsida . HÄR: http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/Insamlingar/?collection=4619

    Ladda samtidigt gärna upp ett kort på dig själv. Det blir mer personligt och fint då :) Men det är ju självklart valfritt.

    Skriv ett mejl till mig när pengarna är insatta med din adress så skickas sakerna fraktfritt till dig.

    Min mejladress är ErikaWilhelmsson@hotmail.com

    Tack för att du skänker pengar till insamlingen och hjälper till att stötta kampen mot cancer!!

    SvaraRadera