måndag, mars 22, 2010

Blir inte alltid som man tänkt!

Blev ju en resa till stora staden igår men det blev ingen ny vattenkran för självklart var den slut den speciella som jag vill ha kommer i slutet på veckan så då bestämde jag mig för att vi helt klart får klara oss utan för jag tänker inte köpa nån annan än den jag vill ha. Det har jag gjort en gång förrut så nu får vi klara oss utan i veckan så är det bara. Har ju då jobbat i dag o små trollen har varit på dagis de är trötta o jag är trött. Jag skulle så väldigt gärna vilja vara hemma varje dag med mina barn. Tänk om man inte had evant sig vid att ha 2 löner då kanske det hade gått. Jag tror nog att jag får sätta mig o tänka o räkna igenom detta ordentligt. Visst trivs jag på jobbet? Iallafall med jobbarkompisarna jobbet kanske inte är det roligaste men eftersom jag har så bra jobbarkompisar så går det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar