söndag, mars 07, 2010

Fundering!

Tänk om man kunde va som Mirka o Peter i Annorlunda familj på Tv4 åh skita i att alla människor runt omkring tycker att de har för många barn. Jag tycker de är så starka så det kan ni bara inte ana. Har också alltid velat ha många barn o iofs har jag ju 6 st men min dröm var ju faktiskt fler men sen när man får höra från en del människor runt omkring nu får det väl räcka nu är det väl nog tänk på att ert hus inte är så stort. Tänk på att de äldre barnen måste få egna rum de behöver lite privat ställe å va på som är deras eget. Är man då EGO om man faktiskt skulle kunna tänka sig flera?

2 kommentarer:

  1. Haha, ja du... det räcker med våra fyra busfrön här hemma för att folk ska fråga om vi tänkt befolka världen själva eller om vi vill platsa i familjen Annorlunda?! :-)

    Jag tycker inte att du är ego som kan tänka dig fler barn. För barnen har ju faktiskt stor glädje av varandra också och du gör ett fantastiskt jobb som mamma!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Du skulle kunna ha hur många som helst. Jag tycker ni är kanonföräldrar och du är INTE EGO!!

    / Moppen

    SvaraRadera