onsdag, mars 03, 2010

Första delmålet fixat!

Japp nu var det första delmålet i nergången klart nu ska det bli 5 till neråt jag ger mig inte. Igår när jag kom till frissan så ställde hon sig bara å glodde på mig, sen sa hon oj du har gjort operationen? Näe svarade jag! Jag får ingen operation jag är alldeles för frisk även att jag har bmi långt över det man ska ha för att få en. Jag berättade att jag kämpar med vikten helt på egen hand. Känns faktiskt lite skönt när folk faktiskt ser att jag går neråt men jag har frågat mej själv varför det är så svårt att säga TACK när någon säger att jag är duktig jag har en tendens att alltid komma med nån konstig mot komentar om att t.ex näe det är jag ju inte det har ju inte hänt så mycke. Det jag inte kan förstå är varför det ska va såååååå svårt att tacka när man får en komplimang?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar