måndag, mars 01, 2010

Migrän!

Jaha så vaknade jag då kl.3.00 i natt med världens jävla migrän shit också ner o pilla i sig tabletter se om man kunde sova tills klockan skulle ringa kl.5.00 o hoppades ju på att skit migränen var jagad på flyckt men thji va jag bedrog mig. Den var kvar ingen idè att försöka ta sig till jobbet speciellt inte när man drog upp rullgardinen fan det snöar igen jag älskar faktiskt snö men nu hade t.om jag börjat få lite vår känslor. I lördax kväll hade jag en underbar kväll med 5 st av mina jobbarkompisar vi var hos P o åt lite god mat sen skulle vi bada i hennes balja. Har haft en massa tankar om detta jag är ju inte den person som gärna klär av mig i bikini inte ens på sommaren iallafall inte ihop med folk.Men men alla himla kval är väl till för att övervinnas så sagt o gjort även jag fick på mig bikini o ner i baljan guuu va gott det var tänk å sitta där i det varma vattnet ute i friska luften o det faktiskt snöade i håret. Vilken känsla det var att gå barfota i snö det var en underlig känsla men härlig. Hade en helt underbar kväll! Åh igår var min älskade A med barnen här o hälsade på. Senare på kvällen var det ju dax för min älskade buggkurs det är såååååååå kul å bugga o vilken motion det är sen jag var alldeles genomsvett när jag kom hem åh då är det så skönt att ställa sig i duschen. Men migränen inatt o idag hade jag allt kunnat vara utan. Den är inte kul men nu har jag piggnat till. Så i morron blir det till att gå till jobbet igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar