söndag, mars 21, 2010

Sov morgon!

Ja tänk det fick faktiskt jag idag ända tills kl 8.30 jag som brukar få va snäll o kliva ur sängen redan vi 6.00 när de småtrollen vaknar obrukar tyvärr även vakna själv vid den tiden om det skulle va så att de råkar sova någon gång men i morse var en av stor tjejejrna snabbt nere o tog hand om ´små trollen så att jag kunde få somna om lite åh va skönt. I dag är det ju då söndag det är med kluvna känslor å ena sidan vill jag ha söndag för då är det bugg i kväll men å andra sidan vill jag inte ha söndag för då är det dax att gå å jobba i morron o det är mindre kul!

1 kommentar:

  1. Håller med, söndagar är så där, mannen jobbar alltid på söndagar så jag är jämt själv med lillkillen, Daniel är alltid med på jobbet. Men idag ska jag ta en liten tur till IKEA. Ha det bra. Kram Åkarfrun

    SvaraRadera