tisdag, mars 16, 2010

Not a good day!

Vaknade go o glad o trodde att det skulle bli en bra dag o det har det iofs varit men det har inte varit en bra mat dag idag för min del äter ju som sagt var efter Skaldemans bok. Men idag föll det sig så att brödet var slut här hemma o eftersom jag ändå var hemma med ena lilla trollet så var jag lite snäll mot barnen o bakade scones till frukost åt dem o då föll det sig så att jag inte kunde låta bli å äta det till frukost också å sen blev det så att det har slunkit ner ett glas dricka och en glass jag blir så trött på mig själv här har det gått jättebra sedan 7 februari å så åker jag dit. Nu kommer jag svära FAN! Fast jag gick iallafall Klämmeskogs rundan så jag hoppas det inte satte sig nått. Fan

1 kommentar:

  1. PUSS PUSS PUSS! Jag såg dig, en jäkla fart du hade! Tänk inte på det nu, du fixar detta!

    /M

    SvaraRadera