lördag, mars 27, 2010

Ett par dagar sen sist!

Har ju inte skrivit på ett par dagar men det blir så när man ändå bara skriver för sig själv har helt enkelt inte haft lust att skriva. Igår var jag på buggens vårfest å jag hade jättekul träffade en person som jag inte träffat på många år det var så kul å få prata amed honom. Det är många personer som paserar revy i ens liv egentligen en del sätter spår o en del kommer man inte ens ihåg. ( eller så vill man inte komma ihåg heller kan va så med). Jag har faktiskt några gamla vänner som jag skulle tycka vara jättekul att få träffa. Jag skulle t.ex vilja träffa hela det gamla Tidaholms gänget å se vad som har hänt allihop. Ibland kan man sakna den tiden men jag skulle absolut inte vilja ha tillbaka den kanske endast för en dag då så man hann att rätta till vissa saker. Men man ska aldrig ångra det som har varit för om allt inte hade hänt som det gjorde kanske man inte hade varit där man är idag och det vill man ju inte. Jag har det helt super bra faktiskt. En underbar man, 6 friska underbara barn, jobb,villa, vad mer kan man önska sig?

2 kommentarer:

  1. Näää du skriver inte BARA för dig själv för jag kikar faktiskt in här och läser lite då och då! ;-)

    Men visst, jag vet hur du menar. Jag skriver i första hand bara för mig själv också. Skönt att skriva av sig lite om vad man känner för... och har någon lust att läsa så är det bara bonus!

    Ja ibland kan man fundera över hur tidigare val i livet hade påverkat hur ens liv ser ut just idag. Men överlag är jag också nöjd! Visst är livet tufft ibland, men ändå har man så mycket som är jättebra och jag vill inte heller byta ut mina nära och kära och allt det vi har!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Jag vill inte heller byta ut allt det underbara jag har, men jag har en önskan om lite mer "egentid" A jobbar sex dagar i veckan 12 timmar om dagen, så ibland känns det lite tungt med allt hemarbete. (speciellt när man har vabbat en tid).Kram på dig

    SvaraRadera